سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: پایگاه‌های منتخب ::

:: لینکستان::



87/9/8 9:38 ع

هر روز شاهد فجایع رژیم صهیونیستی در فلسطین هستیم و این بار مردم مظلوم غزه هدف این حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار گرفته‌اند. مردمی که تنها جرم‌شان زندگی در سرزمین مادری‏شان است. مردمی که تنها جرم‌شان دفاع از آب و خاک و ناموس‌شان است. مردمی که تنها جرم‌شان ایستادگی در برابر ستمکاران و زورگویان و اشغالگران است.

اما ظاهرا رؤسای دول اسلامی علاقه‏ای برای توجه به این اخبار ندارند. کسی نمی‌خواهد نیم نگاهی هم به حق و حقوق ملت مظلوم غزه بیاندازد گویی که مردم غزه از حقوق بشر بهره‌ای نمی‌برند و انسان نیستند. انگار که اعراب هم همچنان در خوای خرگوشی به سر می‌برند. اعراب بدانند که باید متحد شوند و تنها با این راه است که اسراییل نمی‌تواند اینگونه در قلب خاورمیانه اینگونه رجز خوانی کند و هر روز بر گستاخی خود بیفزاید و طرح ایجاد اسرائیل بزرگ را در سر بپروراند.اما متاسفانه در این شرایط اعراب به تنها چیزی که فکر نمی‌کنند اتحاد است. که البته تعجبی هم ندارد. با پول آمریکا که نمی‌توان مقابل اسراییل ایستاد.

به راستی چه باید کرد؟ چرا این روزها کسی شعار " اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد" را زمزمه نمی‌کند. چرا مسئولین شعارهای امام روح‌الله را فراموش کرده‌اند؟ مگر قرار نبود این انقلاب نقطه آغازینی برای آزادی ملت‌های مظلوم باشد؟ آیا دیگر کسی از مسئولین به فکر آزادی قدس نیست؟ آقایان تا کجا قصد تساهل و تسامح دارید؟ چرا مدعیان حقوق بشر لب از لب باز نمی‌کنند و حتی زبانی هم این مسئله را محکوم نمی‌کنند؟ پس مدعیان انسان دوستی کجا هستند؟ سازمان‏های انسان دوستانه مشغول چه کاری هستند؟

اعراب باید بدانند که تا متحد نشوند و قدرت طلبی و خود خواهی زمامدارانشان را مهار نکنند هیچ‌گاه نخواهند توانست بر استعمار شرق و غرب به ویژه اسرائیل عامل اپریالیسم غرب پیروز شوند و این بلای بزرگ را از سر خود برطرف گردانند.




نوشته شده توسط :مرتضی::نظرات دیگران [ نظر]